God Jul tillönskas alla läsare!

Idag på julafton tar även en ”etikettdoktor” lite ledigt! Det blir endast ett svar i eftermiddag.

God Jul till er alla.

Har du en fråga till Etikettdoktorn, ställ den inte i kommentarsfältet. Ställ din fråga här. Då får du även ett meddelande när din fråga besvarats. Frågor i kommentarerna kommer inte placeras i kön och ditt svar kan dröja och blir svårare för dig att hitta

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *